Het Nieuwe Normaal

Na de Zomer: Zo Gaan We Verder

Nu de zomervakantie voorbij is, komt het normale ritme weer terug. Iedereen gaat weer aan het werk, de scholen zijn begonnen en het dagelijkse leven krijgt weer vorm. Ook bij ons, in de salon van New Hairstyle, keert het ‘normaal’ terug.

Hoewel de vakantieperiode altijd gezellig en ontspannen is, zorgt deze vaak ook voor de nodige stress. Sommige teamleden staan in relaxmodus, terwijl anderen juist alles op alles zetten om onze klanten tevreden te houden. Ondertussen merkte jij als klant misschien ook wat ongemak: de wachttijden waren langer dan normaal en het was niet altijd mogelijk om snel geholpen te worden. Dit is helaas iets wat we het aankomende seizoen vaker zullen zien.

Het nieuwe normaal - New Hairstyle

Onze Nieuwe Realiteit

We worden, net als veel andere bedrijven, geconfronteerd met de krapte op de arbeidsmarkt. Hierdoor hebben we simpelweg niet altijd voldoende handen om iedereen direct van dienst te zijn. We blijven ons best doen, maar het kan dus iets langer duren dan je gewend bent.

Maar we willen trouw blijven aan onze kernwaarden. Bij New Hairstyle geloven we in onze strategie: “Aandacht laat je stralen.” Dat betekent dat we niet zomaar snel tussendoor iets doen of klanten proppen tussen andere afspraken. Wij nemen de tijd voor jou, zoals we altijd deden. Want als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg: tevreden en blije klanten.

Afspraak Annuleren? Laat Het Ons Op Tijd Weten

We krijgen regelmatig te maken met afzeggingen in de salon. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar we vragen je om dit alsjeblieft tijdig aan ons door te geven. Lukt het je niet om bij je afspraak te zijn? Laat het ons dan minimaal 24 uur van tevoren weten. Zo kunnen we je tijdslot nog aan iemand anders geven en hoeven we geen extra kosten in rekening te brengen.

Kun jij ons helpen?

We blijven ons team uitbreiden en zijn voortdurend op zoek naar nieuwe collega’s die bij ons passen. Ken jij iemand die perfect zou passen binnen ons team? Laat het ons alsjeblieft weten! We zijn je ontzettend dankbaar voor jouw hulp. Neem een kijkje op onze vacaturepagina voor meer informatie!

Het nieuwe normaal - New Hairstyle

“Bij New Hairstyle is er continu aandacht voor persoonlijke groei en dat vind ik bijzonder. We krijgen trainingen en cursussen aangeboden en leren (van) elkaar de nieuwste technieken. New Hairstyle is geen doorsnee salon, we zijn allemaal specialisten en bieden de klant altijd een luxe behandeling. Of het nu om knippen, kleuren, verzorging of haarverlening gaat: kwaliteit staat altijd voorop.” 

Gerelbe – Kleurspecialist én Weavesspecialist

Ik houd ervan om iedere dag weer wat nieuws te leren en dat kan bij New Hairstyle. Mede door ons brede klantenbestand, maar ook vanwege het grote team, de verschillende technieken die we toepassen, vernieuwende producten die we gebruiken en de trainingen die het hele jaar door gegeven worden. We zijn goed op elkaar ingewerkt en luisteren altijd naar de wens van de klant.

Sophia – Kleurspecialist

Het nieuwe normaal - New Hairstyle

Met Aandacht voor Jou

We kijken ernaar uit je binnenkort weer in onze salon te verwelkomen. Ondanks de uitdagingen blijven we ons voor de volle 100% inzetten om jou de aandacht en zorg te geven die je verdient. Om ook in deze drukke periode zeker te zijn van jouw moment in de salon, kun je natuurlijk altijd vooruit plannen door online een afspraak te maken of ons te bellen.

Samen maken we van dit nieuwe normaal een succes!

Het nieuwe normaal - New Hairstyle

OPENINGSTIJDEN

Maandag
Gesloten
Dinsdag
09:00 - 18:00
Woensdag
09:00 - 18:00
Donderdag
09:00 - 18:00
Vrijdag
08:30 - 20:30
Zaterdag
08:00 - 17:00
Zondag
Gesloten